حسام الدینحسام الدین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

حسام کوچولو

تمرین نشستن و شروع غذای کمکی

1393/5/18 19:51
نویسنده : مامان شیرین
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان

قربونت برم که روز به روز بزرگتر میشی و چیزای تازه یاد میگیری.شدی همه زندگی من و بابات.بزرگترین سرگرمی و خوشیمون تماشای خنده ها و شیطنتهای توئه.یه مدتی هست که خیلی بیرون نمیریم بیشتر اوقات تو خونه ایم و تو هم حسابی حوصلت سر میره.میبرمت تو حیاط تا یکم اونجا بازی کنی ولی بخاطر گرمی هوا مجبور میشیم زود برگردیم تو خونه. چه میشه کرد.

تقریبا از 20 روز پیش یعنی از وقتی 5 ماهت تموم شد غذای کمکی بهت میدم.برات سوپ و حریره بادام درست میکنم.اوایل سوپ دوست داشتی ولی بعد یه مدت دیگه نخوردی و الان فقط حریره بادام میخوری. 

        

        

از همون موقع که غذای کمکی رو شروع کردم تمرین نشستن هم میکنیم دوروبرت بالش میذارم تا بتونی بشینی. روندن روروک رو هم کاملا یاد گرفتی ولی خیلی نمیذارم برونی آخه میگن اصلا خوب نیست.

             

 

پسندها (2)

نظرات (3)

fatima
26 مرداد 93 12:06
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن. خیلی خوشحالم می کنی اگه بیای...... منتظرتم نظر یادت نره..........
مامان بهراد
27 مرداد 93 0:54
عزیزم خیلی حسام جون رو تمرین نشستن نده. من شنیدم پسرها دیرتر میشینن و خوب نیست از حالا بشینه نوش جونت حسام کوچولوی ناز
مامان پارسا
30 مرداد 93 19:24
سلام گلم چرا روروک خوب نیست من پارسا میزارم خیلی دوست داره.
مامان شیرین
پاسخ
میگن به ستون فقرات بچه فشار میاد بزرگتر که شد کمر درد میگیره.