حسام الدینحسام الدین، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

حسام کوچولو

عکس های 9ماهگی و یک خبر خوب

1393/9/19 19:08
نویسنده : مامان شیرین
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوشولوی مامان

امروز صبح وقتی داشتی آب میخوردی صدای دلنشینی از دهن

خوشگلت اومد منم نگاه نگاه کردم دیدم بعععععععععععله بالاخره

پسرکم دندون دار شده انقدر خوشحال شدم که نگو.زودی به همه

خبر دادم و قرار شد بعد از اربعین برات جشن دندونی بگیریم.

مروارید خوشگلت مبارکت باشه عزیز دلم.

اینم از عکسای نه ماهگی

            

            

            

            

            

            

                                                

             

             

             

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان بهراد
8 دی 93 17:53
حسام جون مبارک دندونت
Kosar
22 دی 93 17:03
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
مامان شیرین
پاسخ
خیلی ممنون کوثر خانم ما هم خوشحال میشیم