حسام الدینحسام الدین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

حسام کوچولو

این روزها

1393/4/19 16:08
نویسنده : مامان شیرین
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

ببخشید که انقدر دیر به دیر میام وب آخه شما انقدر شلوغ تشریف دارین که مامان وقت سر خاروندنم نداره. تا میذارمت زمین شروع میکنی به جیغ زدن منم میام محکم بغلت میکنم و فشارت میدم ،میندازمت بالا ،بعد یه بوس محکم و آبدار از اون لپات میکنم تا دلم خنک شه، شما هم که خوشت میاد و قهقهه میزنی748420_JC_hurrah.gif. راستی پسرکم شما از 31خرداد درست روزی که 4 ماهه شدی شروع کردی به غلت زدن و دمر شدن اینم عکسش

         

یه مدتی هم هست که موهات بدجوری داره میریزه خیلی حیف شده آخه همه عاشق اون موهای فشن و خوشگلت بودن.در ضمن شما از دیروز سوار روروک میشی البته هنوز بلد نیستی و فقط همینجوری با تعجب نگاه میکنی.علاقه خاصی هم به تلفن داری و هروقت من با تلفن صحبت میکنم دست و پا میزنی تا گوشی رو بگیری.36_13_1.gif

اینم چندتا عکس دیگه

              

            

            

            

            

            

            

            

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان بهراد
22 تیر 93 11:12
وای چه عکسهای نازی
مامان ایلیا
29 تیر 93 15:49
سلام وااای خدا هزار ماشالله به این گل پسر که انقدر با مزه شده 4 ماهگیتم مبارک باشه به به چه عکسای قشنگی مامانی اسپند یاد نره
رکسانا
9 مرداد 93 12:45
خدا واست حفظش کنه
مهسا
24 مرداد 93 19:41
سلام وای چقدر نازه به ما هم سر بزن