حسام الدینحسام الدین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

حسام کوچولو

واکسن شش ماهگی

1393/6/2 16:22
نویسنده : مامان شیرین
362 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل من اوف شده

عزیز دلم دیروز نوبت واکسن شش ماهگیت بود.صبح زود بیدار شدیم و دوتایی رفتیم بهداشت ، اول وزن و قد و دور سرت اندازه گرفتن که همشون شکر خدا خوب بود بعد رفتیم تو اتاق خانمی که واکسن میزنه ازش خواستم که هفته بعد واکسنتو بزنن آخه قراره فردا بریم شمال عروسی دایی،ولی خانم واکسنی قبول نکرد و واکسناتو زد وقتی تزریق میکرد گریه کردی زودی بغلت کردم و آروم شدی بعدشم اومدیم خونه.حالت خوب بود تا ساعت 1 که از خواب بیدار شدی و شروع کردی به گریه کردن بهت استامینوفن دادم و دوباره خوابیدی بیدار که شدی حالت بهتر بود ساعت 6 دوباره استامینوفن دادم که بلافاصله هرچی تو معدت بود بالا آوردی خیلی ترسیدم دیگه هیچی ندادم تا ساعت 8 که دوباره به محض خوردن استامینوفن همون اتفاق افتاد بدنتم تب کرده بود با مادر(مامان بابایی)  پاشویه ات کردیم و از شیاف استفاده کردیم سریع تبت پایین اومد و خوابیدی تا صبح. ولی خوب راحت نبودی مدام تو خواب ناله میکردی و فقط روپام خوابیده بودی تا میخواستم بذارمت زمین بیدار میشدی بخاطر همین منم تا صبح بیدار بودم صبح که بیدار شدی پاهای من دیگه حس نداشت و نمیتونستم زمین بذارمشون.الانم که دارم این مطلب مینویسم روپام دراز کشیدی تا بخوابی خدارو شکر تب نداری ولی پای چپت رو نمیتونی زیاد تکون بدی.فردا صبح زود راه میفتیم بریم شمال، کاش تو هم حالت خوب بشه تا اونجا اذیت نکنی و بهمون خوش بگذره.برگشتیم حتما عکساشو میذارم.

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان بهراد
3 شهریور 93 11:57
شش ماهگیت مبارک عزیزم. امان از این واکسن نی نی ها ایشالا که حسام جون خوب شده و به شما تو شمال حسابی خوش گذشته